пятница, 22 ноября 2013 г.

День студента!))

У середу в училищі святкували День студента!!!
Було дуже цікаво та незвично))) Все відбувалося у Палаці Потоцьокого на 2 поверсі.
На вході стояла охорона (тобто наші студенти) і мусили не пускати нікого крім наших студентів!)))
Піднявшись на 2 поверх, можна піти у дві зали. Але спочатку йду на ліво. Там відбувався концерт за участі наших студентів)))
Після його завершення всіх запросили у залу напроти (та, що праворуч). Там відбувалась лоторея, білети на лоторею купували раніше, ціна всього 1грн. Але я якось пропустила момент, коли їх роздавали, і у мене її не було)))
Вигравали навушники, олівці, яблука та інші призи.
Після цього по тим самим білетикам роздавали бутерброди, тут мені повезло, одна дівчинка віддала мені свій білетик, бо у неї їх було 2) і ми з нею з'іли по бутерброду.
Ще там робили чай, каву.
А за порядком стежили чергові. І я теж))) Наша зміна - зміна кіношників була з 18.00 до 18.30))
Але в цей час у залі майже нікого не було, бо всі уже відправилися на дискотеку.
Ось такий був день студента у нас)))
Ой, мало не забула з самого ранку по корпусах, поставили колонки і грала музика))) Дуже сподобалося.

Комментариев нет:

Отправить комментарий