четверг, 26 декабря 2013 г.

Моє хобі! :)

Одним із моїх хобі є посткросинг)))
Це дуже захопливе заняття. Я зареєструвалася на сайті:http://www.postcrossing.com/ ще весною, і відправила декілька поштових листівок у різні країни світу. Потім пройшло декілька тижнів, а я все чекала і чекала… і вона нарешті прийшла, моя перша листівка з Японії. 
Вона дуже яскрава та гарна (мабуть одна із найбільш гарно оформлених листівок, які я отримала). За нею прийшла листівка з Росії,
 потім з Німеччини, Португалії,Нідерландів, Китаю, Фінляндії, Гонконгу, Італії та з Тайвані. Всі вони різні. Люди всі пишуть англійською мовою (до речі, тепер почала розуміти, що вони пишуть, і навіть без словника). Я й сама відправляла листівки до цих країн. На електронну почту мені писали подяки за яскраві листівки. А вони й справді гарні та яскраві.

Ось сьогодні маю відправити листівки в Німеччину та Білорусь. 
Дуже цікаве заняття, особливо, коли отримуєш листівку і роздивляєшся її, читаєш))))
 А ось деякі з тих, що відсилаю я:


1 комментарий:

  1. Привіт, гарний блог, запрошую користати з онлайн диску Моя Підбірка: www.moyapidbirka.com.ua . У нас свої файли заміщують пересічні користувачі а також артисти та художники. МояПідбірка, це український сайт, який звільнює місце на сторінці і одночасно створює колекції фото та документів більш цікавішими для глядача.

    ОтветитьУдалить