суббота, 28 декабря 2013 г.

Дискотека)))

Сьогодні в училищі була особлива дискотека)) Як я вже й казала грав рок - гурт, у складі якого мій однокласник. Це було дуже круто! Після декількох пісень я й сама вже з усіма стрибала, і махала головою(чи як? не знаю як правильно це назвати!) )))) Неймовірний драйв) В результаті маса емоцій, гарний настрій та добре проведений час з друзями)) До речі сьогодні прийшли до нас інші мої однокласники))) Тож у нас можна так сказати був вечір зустрічі)))
Щодо рок - дискотеки, то було дуже й дуже класно. Напевно це єдина дискотека, де танцювали мої одногрупники(оскільки вони неймовірні фанати року), тому від цієї дискотеки отримала ще більше задоволення!!! 
Дякуємо тим, хто це все організував!)))) Дуже сподобалося!

Комментариев нет:

Отправить комментарий